понеділок, 24 березня 2014 р.

Автоспорт

Автоспорт являє собою технічний вид спорту , який включає в себе всі види змагань на різних типах автотранспортних засобів. Йдеться про гоночних , вантажних , серійних , спортивних та інших автомобілях. Одні змагання можуть відрізнятися від інших способом проведення , дистанцією , класом автомобілів. Клас автотранспортного засобу визначається за обсягом циліндрів в двигуні , за власною вагою авто і по елементах конструкції . Всі критерії та ознаки , за якими класифікуються автомобілі, що використовуються для участі в автоспорті , вказані в Міжнародному спортивному кодексі.
  У сучасних видах автоспорту , втім , як і у всіх формах проведення різних змагань з             використанням для участі автомобілів, як правило , вдаються до допомоги спортивних , рекордних і гоночних автотранспортних засобів. Також , існують спеціальні , так звані , кросові автомобілі - це баггі , карти та інші подібні моделі . Що стосується форм проведення змагань , то сьогодні популярні такі заїзди , як: кільцева або трекова гонка , картинг , ралі , багатоборстві та картинг , встановлення рекордів і т.д.
  Існують також звичайні , так звані , " вуличні гонки" . Ці гонки офіційно не відносяться до автоспорту , але все ж мають ту ж суть . А які ж правила в автоспорті ? У більшості випадків вони полягають в одному - тиснути сильніше на гашетку і намагатися першим перетнути фінішну межу.
 Вважається , що основним критерієм автомобільного спорту в цілому є рівень спортивної майстерності водія і , звичайно ж , ступінь технічної досконалості автотранспортного засобу , і з цим важко не погодитися.
  Вперше автоспорт заявив про себе ще в далекому 1893 року, коли видавець знаменитої паризької газети під назвою " Le Petit Journal " , звали цю людину П'єр Жиффар , заявив , що найближчим часом буде проведена перша автомобільна гонка. Хотілося б відзначити , що ще в 1887 році було проведено змагання колясок , які пересувалися без сторонньої допомоги. Загалом , старт першої цієї гонки був призначений на 22 липня 1894. Учасникам , так би мовити, " безкінного екіпажу" необхідно було подолати дистанцію від Парижа до Руана. Хотілося б відзначити , що це відстань дорівнює 126 кілометрам , пройти його треба було менш ніж за 8 годин. Що стосується критеріїв , за якими мав визначатися переможець , то вони були дуже - дуже розпливчастими : переможе той екіпаж , який зможе продемонструвати кращу комбінацію таких складових , як економія , безпека і зручність управління - ось , як то так і було прописано в правилах заїзду . Переможець даної гонки отримав 5000 франків , що було зовсім непоганий сумою , так би мовити, для початку всього автоспорту в цілому. До речі , хотілося б відзначити , що на участь у даному заїзді подало заявки 102 претендента. Там були автомобілі і на пару , і на бензині , і на гасі , і на електриці . Перша повноцінна гонка відбулася через один рік - в 1895 році на дистанції Париж- Бордо -Париж . Історія автотранспортного спорту наповнена різними захоплюючими подіями . Траплялися , як щасливі перемоги і численні технічні досягнення , так і важкі трагедії.

Немає коментарів:

Дописати коментар